Για μένα

Η φωτογραφία μου
Όνομα μητρός:Ψυχή Όνομα πατρός: Όνειρο Προορισμός: Προτιμώ αδιάκοπα να ταξιδεύω Μότο:Μην αφήνεις γι' αύριο ότι μπορείς να κάνεις σήμερα Ζω: για την οικογένειά μου. Είμαι: Ύλη μα περιφέρομαι στα άυλα τις περισσότερες φορές. Δεν μπορώ να ζήσω: χωρίς τα παιδιά μου. Σας ευχαριστώ που μου επιτρέπετε να συνεχίσω να ονειρεύομαι....

Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Κ Υ Κ Λ Ο Φ Ο Ρ Η Σ Ε !!!!

Αγαπημένοι μου φίλοι, η χαρά μου δεν περιγράφεται! Το νέο μου παιδάκι γεννήθηκε και είναι έτοιμο να το γνωρίσετε!Σας ευχαριστώ μέσα απ' την καρδιά μου για τη στήριξη, την εμπιστοσύνη και την αγάπη! Αυτή με βοηθά να συνεχίζω...αυτή με ατσαλώνει πολλές φορές...αυτή γεμίζει με το φως της έμπνευσης το κάθε μου ξημέρωμα. Αφήνομαι για άλλη μια φορά στα μάτια και τα χέρια σας.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

4 σχόλια:

  1. εκλαψα γελασα τρομαξα ενοιωσα οπως εκεινη......ευχαριστω που μπορεσα μεσα απο τις σελιδες αυτου του βιβλιου να ονειρευτω!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου που βίωσες το ταξίδι και τις αγωνίες των ηρώων μου ακριβώς όπως κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Ευαγγελία! Σου μιλάω στον ενικό γιατί νοιώθω μια οικειότητα μετά την ανάγνωση της δουλειάς σου. Καταρχήν συγχαρητήρια! Διάβασα το "Μ'αλλα λόγια σ'αγαπώ" και έγινε αμέσως το αγαπημένο μου βιβλίο!!! Τώρα ξεκίνησα το "Γυάλινο ρόδο" και σιγά σιγά θα τα διαβάσω όλα!! Έχω μια ερώτηση. Επειδή μ'αρέσει να έχω τα πρόσωπα στο μυαλό μου καθώς εξελίσσεται η ιστορία, όταν περιέγραψες τη μορφή του Νίκολας, είχες κάποιον (ηθοποιό, τραγουδιστή, μοντέλο) στο μυαλό σου? Σημειωτέον οτι περιγράφεις τον άντρα τον ονείρων μου (χεχε)
    Σε ευχαριστώ!
    Με αγάπη, Βίκυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βίκυ μου, σ' ευχαριστώ για την αγάπη στο έργο μου και απολογούμαι που άργησα ν' απαντήσω, αλλά ο χρόνος τον τελευταίο καιρό δεν είναι σύμμαχός μου!Όχι, δεν είχα συγκεκριμένο πρόσωπο στο μυαλό μου, αλλά τα μπλε μάτια, ναι, τα είχα ολοζώντανα στη φαντασία μου.Έτσι, είσαι ελεύθερη να τοποθετήσεις όποιο πρόσωπο θες για να δώσεις σάρκα και οστά στη μορφή του Νίκολας. Και πάλι σ' ευχαριστώ θερμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή