Για μένα

Η φωτογραφία μου
Όνομα μητρός:Ψυχή Όνομα πατρός: Όνειρο Προορισμός: Προτιμώ αδιάκοπα να ταξιδεύω Μότο:Μην αφήνεις γι' αύριο ότι μπορείς να κάνεις σήμερα Ζω: για την οικογένειά μου. Είμαι: Ύλη μα περιφέρομαι στα άυλα τις περισσότερες φορές. Δεν μπορώ να ζήσω: χωρίς τα παιδιά μου. Σας ευχαριστώ που μου επιτρέπετε να συνεχίσω να ονειρεύομαι....

Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Βίντεο για την Αιώνια Νύχτα που έριξε αυλαία χθες....


Χθες, 22-04-12 γράφτηκε η λέξη ΤΕΛΟΣ σ' ένα μυθιστόρημα που απ' τη σύλληψή του μέχρι την ολοκλήρωσή του, χρειάστηκαν δώδεκα συναρπαστικοί μα και επίπονοι μήνες. Λέξη λέξη, σειρά σειρά, παράγραφο παράγραφο, πλάστηκε ο νέος ονειρικός μου κόσμος εν μέσω όλων των υποχρεώσεων και απαιτήσεων που έχει ο ρόλος μου ως εκπαιδευτικού και μητέρας. Το ταξίδι δεν ήταν πάντα ανέφελο, μα το λάτρεψα απ' την αρχή ως το τέλος. Κι ήμουν ακούραστα εκεί όταν οι ήρωες σχεδόν από μόνοι τους μου κράτησαν το χέρι κι απαίτησαν να πορευτούν με τα λάθη τους και τα πάθη τους ως το τέλος. Σειρά έχει βέβαια Το Γυάλινο Ρόδο, αλλά τιμής ένεκεν στην αυλαία που έπεσε χθες, μπορείτε να πάρετε μια μικρή οπτική γεύση απ' την Αιώνια Νύχτα.
Με αγάπη,
Ευαγγελία Ευσταθίου

3 σχόλια:

  1. Καλησπέρα! Περιτό να πω ότι τα έχω διαβάσει ΟΛΑ τα βιβλία σας και ανυπομονώ για το καινούριο! Πότε περίπου θα 'εχουμε την αιώνια νύχτα στα χέρια μας????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα από μένα!Πρώτα ο Θεός, το ερχόμενο καλοκαίρι!Ευχαριστώ πολύ για την αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ!Πραγματικά ανυπομονώ!
    *Μόλις είδα το λάθος μου στη λέξη περιττό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή