Για μένα

Η φωτογραφία μου
Όνομα μητρός:Ψυχή Όνομα πατρός: Όνειρο Προορισμός: Προτιμώ αδιάκοπα να ταξιδεύω Μότο:Μην αφήνεις γι' αύριο ότι μπορείς να κάνεις σήμερα Ζω: για την οικογένειά μου. Είμαι: Ύλη μα περιφέρομαι στα άυλα τις περισσότερες φορές. Δεν μπορώ να ζήσω: χωρίς τα παιδιά μου. Σας ευχαριστώ που μου επιτρέπετε να συνεχίσω να ονειρεύομαι....

Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

Λόγοι μοναξιάς



Ήρθε η ώρα που γύρισα επιτέλους την τελευταία σελίδα απ' το βιβλίο της εξαιρετικής και ταλαντούχας συγγραφέως Γεωργίας Κακαλοπούλου, Λόγοι Μοναξιάς. Κατάφερε λοιπόν με την πένα της να μετατρέψει μια ιστορία που θα μπορούσε να διαδραματιστεί σε κάθε σπίτι, σ' ένα μυθιστόρημα που ξεχειλίζει από συναίσθημα. Η πένα της βουτήχτηκε στις λιακάδες της ψυχής της κι απλώθηκε γενναιόδωρα στους αναγνώστες. Η ροή του λόγου της, πότε γάργαρος ποταμός και πότε μεθοδευμένη ψυχογραφία. Το μυθιστόρημά της δεν με ψυχαγώγησε απλά. Με οδήγησε και με ταξίδεψε. Γεωργία, σ' ευχαριστώ που μετέτρεψες τον προορισμό μου μέσα απ' τις σελίδες σου σε αληθινή Ιθάκη!Εύχομαι να είναι το βιβλίο σου η απαρχή για ταξίδια ακόμη πιο ονειρικά και να έχεις όλη την αναγνώριση που ονειρεύεσαι...
Οι Λόγοι Μοναξιάς έγιναν Λόγοι Αγαλλίασης για μένα.
Να είσαι πάντα καλά!

4 σχόλια:

  1. Το ξανάπα πως το "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" μοιάζει πολύ λίγο! Όταν μια ευαίσθητη καρδιά και ένας νους στολισμένος φτερά σαν τον δικό σου, συγκλίνει και προσεγγίζει με τόση αγάπη το έργο μου, τότε δε μπορώ παρά να νιώθω άπειρη ευγνωμοσύνη....και τύχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ούτε τύχη ούτε ευγνωμοσύνη!Πετάμε με τα ίδια φτερά, Γεωργία μου, καμωμένα από μπόλικα όνειρα και ψυχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευαγγελια μου εισε η αγαπημενη μου συγγραφεας θα το αγορασω το βιβλιο της κ.κακαλοπουλου γιατι μου αρεσε η περιγραφη του ευχομε να ειναι καλοταξιδο και να γινει το ιδιο αγαπημεμη μου συγγραφης οπως και εσυ*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το εύχομαι κι εγώ γιατί η Γεωργία Κακαλοπούλου έχει να προσφέρει πολλά στην ελληνική λογοτεχνία!Σ' ευχαριστώ πολύ για την αγάπη και το σχόλιό σου!

      Διαγραφή