Για μένα

Η φωτογραφία μου
Όνομα μητρός:Ψυχή Όνομα πατρός: Όνειρο Προορισμός: Προτιμώ αδιάκοπα να ταξιδεύω Μότο:Μην αφήνεις γι' αύριο ότι μπορείς να κάνεις σήμερα Ζω: για την οικογένειά μου. Είμαι: Ύλη μα περιφέρομαι στα άυλα τις περισσότερες φορές. Δεν μπορώ να ζήσω: χωρίς τα παιδιά μου. Σας ευχαριστώ που μου επιτρέπετε να συνεχίσω να ονειρεύομαι....

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ 21 ΜΑΡΤΙΟΥ

ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥ ΒΙΒΛΙΟ  "ΒΑΘΥ ΒΕΛΟΥΔΙΝΟ ΣΚΟΤΑΔΙ" (Αιώνια Νύχτα) ΠΗΡΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ!ΣΤΙΣ 21 ΜΑΡΤΙΟΥ ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΑ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΡΠΙΤΡΕΠΕΙ  Ν' ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΔΡΟΜΟΥΣ ΑΚΟΜΗ!ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ!

3 σχόλια:

  1. Πάντα θα είναι ξεχωριστά μοναδικό το καλωσόρισμα
    μέσα σε κάθε νέο κόσμο που δημιουργείς ...
    Εύχομαι να είναι καλοτάξιδο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένη μου Κωνσταντίνα, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές και την αγάπη σου!Τις ανταποδίδω εννοείται με όλη μου την καρδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eyxomai o Pianistas k i Zografos na mas enthousiasoun!!!!!!!

    Giannis Antoniou

    ΑπάντησηΔιαγραφή